31.10.2017
Источник: The DairyNews
"Representatives of large companies say that consumption is reduced due to the fact that the consumer who perceives food in a different way changes and has other trends. Both milk and dairy products in the existing format in do not fit the vision of the consumer," said Mikhail Mishchenko, stressing that today, many players think about how to reconstruct their business.

For example, the Irish Glanbia has the production of soft cheese and mozzarella for pizza as a strategic concept. The cooperative Arla is in a similar situation.

"There are some nuances. For example, the Russian market shows that 90% of the consumed in Russia mozzarella for pizza is analog product that does not contain milk. It is also a threat for the market", - said the Director of RDRC, stressing that today, companies must first focus on the category of young women.

Read full article in Russian on DairyNews.ru
13.12.2018

Цена молоку

Цена на сырое молоко в РФ практически отыграла падение начала 2018 года, аграрный сектор надеется на дальнейший рост, но не ожидает значительных скачков вверх. Подробнее - в материале The DairyNews.
06.12.2018 21:34:45

про ацидоз про ножи

0 88 Алексей Николаевич Ковалев
Маяк Высокое, ОАО
Адрес:  Беларусь, Витебская область, Оршанский район, деревня Купелка 
 
Ибрагимов и К, СХП ООО
Адрес:  Татарстан респ, Апастовский район, с. Эбалаково 
 
Фаэтон-Агро, ООО УК
Адрес:  Ленинградская область, Гатчинский район, дер.М.Верево, ул.Кутышева, д.6В 
 
Бурановское, ООО
Адрес:  Алтайский кр, Усть-Калманский район, с. Новобураново, ул. Октябрьская, д. 10 корп.